ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η επιτυχία στην εφαρμογή και λειτουργία μιας λύσης, έρχεται κυρίως μέσα από τη σωστή και αποδοτική υποστήριξη και ευτυχώς η σημερινή τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας και επαφής.
Εμείς είμαστε κοντά σας σε ότι χρειαστείτε, όσον αφορά ερωτήσεις, συμβουλές ή οποιαδήποτε βοήθεια, είτε μέσω σταθερού/κινητού τηλεφώνου, μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων σε Skype ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό πρόγραμμα, ή με απ'ευθείας απομακρυσμένη σύνδεση μέσω Internet με εφαρμογές TeamViewer, RAdmin, RemoteDesktop, κ.α.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας έχουμε οργανώσει 2 επίπεδα υποστήριξης:
Silver: Ώρες γραφείου, από Δευτέρα έως Παρασκευή
Gold: 12 ώρες/ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα